voorbereiden - Reisverslag uit Yde, Nederland van Stephan - WaarBenJij.nu voorbereiden - Reisverslag uit Yde, Nederland van Stephan - WaarBenJij.nu

voorbereiden

Door: pietdownunder

Blijf op de hoogte en volg Stephan

18 Augustus 2011 | Nederland, Yde

Nog 4 dagen en dan stap ik eindelijk op het vliegtuig naar australie.
Mijn reis zal een beetje als volgt gaan ( al weet je het maar nooit) ik stap de 22ste van augustus om 20 over 7 op het vliegtuig die mij vervolgens naar london brengt en vn london naar singapore. Daar aangekomen zal ikongeveer 10 uur moeten wachten tot mijn vlucht verder gaat naar sydney. nadat ik weer leef na al die vluchten. ga ik voor ee week naar leconfield waar ik een cursus krijg over het boerderijleven in australie, daarna nog een paar dagen in sydney wachten tot mijn vlucht naar adelaide gaat op 5 september, aangekomen in adelaide zal ik 400 km verderop in het plaatsje loxton een tijd aan het werk gaan, hier zal ik hopelijk blijven tot 14 januari want dan ga ik voor 4 week naar nieuw zeeland ( mischien met mijn ouders) na 4 week nieuw zeeland, zal ik weer terug reizen na adelaide om vervolgens vanaf daar een nieuw plan te maken, hoe het nu lijkt zal ik op26 juni terug vliegen via bangkok,naar nederland.
grt piet

  • 19 Augustus 2011 - 10:38

    Oma En Wijtze:

    Stephan,

    Eindelijk is het zover, dat je vertrekt. Een moedige en zelfverzekerde stap. Zonder twijfel een onderneming, waarmee je een nuttige ervaring voor je verdere leven zal opdoen.
    Maar toch, wij zullen je vluchtige bezoekjes missen.
    Heel veel succes!

  • 19 Augustus 2011 - 16:19

    Martje:

    hey piet leuk deze site we zullen je volgen veel plezier en goeie reis alvast
    groetjes

  • 20 Augustus 2011 - 08:58

    Bé En Willie:

    Hoi Stephan

    Na een lang voortraject is het dan eindelijk is het zover dat je vertrekt naar downunder.
    We hopen dat je daar veel plezier zult beleven en enorm veel ervaring op zult doen.
    Als je op het paard zit zal Bé aan je denken (blaren op je achterste of knieen)
    We zullen je blijven volgen

    Veel plezier en succes

  • 21 Augustus 2011 - 08:26

    Rob & Hilda:

    Piet,

    Leuk afscheidsfeest, prima geregeld allemaal.
    Nogmaals, heel veel plezier in down under, kijk uit met de krokodillen en zo!

    Rob & Hilda
    Nick & Liza

  • 21 Augustus 2011 - 16:05

    Marcel En Tjitske:

    Hoi Stephan,

    Het was een gezellig feestje gisteravond!
    We wensen je een hele goede reis en hopen dat je veel plezier hebt down under.
    We gaan je natuurlijk volgen op deze site!

    Marcel, Tjitske, Björn en Jesper

  • 21 Augustus 2011 - 19:03

    Hey Piet:

    Wordt je al zenuwachtig ?

    Wij wensen je vanuit Vries een hele goede reis toe down under.

    We zullen je volgen.

    gr.
    de Koopsies oet Vreis

  • 23 Augustus 2011 - 21:35

    Rob:

    Goedemorgen Piet,

    Welkom in Down under, niet slecht, bijna 40 uur onderweg ( verrekken op de 22 e en pas aankomen op 24 augustus) en dan 5 minuten voor de verwachte aankomst al aan de grond staan.
    Wel lekker gevlogen in die dikke Airbus zeker, viel het mee of toch tegen?
    Succes in ieder geval op de lasso training en zo in Leconfield.

    Groet uit Loil

  • 28 Augustus 2011 - 16:54

    Gerwin:

    hey piet wil jou nog even heel veel plezier toe wensen. vond het jammer dat ik niet bij jou feestje kon zijn. zal jou een betje blijfen volgen hier.
    groetjes gerwin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Yde

Backpacken met Activity International

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2012

van australia naar nieuw zeeland

12 November 2011

verdwaald, rugpijn, jacht

20 September 2011

no worries !

03 September 2011

leconfield, op naar adelaide

28 Augustus 2011

treinreis en syndey
Stephan

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 32610

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2011 - 30 November -0001

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: