aankomst - Reisverslag uit Sydney, Australië van Stephan - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Sydney, Australië van Stephan - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: pietdownunder

Blijf op de hoogte en volg Stephan

24 Augustus 2011 | Australië, Sydney

hallo mensen,

ik ben dan eindelijk aangekomen in sydney bij jullie zal het nu wel ergens in de nacht zijn hier is het nu 3 uur met een strak blauwe lucht en een lekker tempratuurtje van 20 graden,om bij het begin te beginnen na het rare afscheid nemen van je familie, wat een heel gek gevoel is omdat je dan in 1 keer weet wat dat je ze een hele lange tijd niet zien, maar dan toch zonder tranen te laten de overstap te gaan maken, eerst de vlucht na london gehad ging allemaal vrij goed, na het lange wachten in london door na singapore deze vlucht was een ware ramp met een kotsende duitser naast mij, en de stoelen waren ook niet al te perfect maar ag ja, je moet er wat voor over hebben, aangekomen in singapore snel even facebooken, en meteen door naar sydney, aangekomen in sydney werd ik opgehaald door een engelse jongen die mij en een fins meisje naar het hostel brachten, aangekomen in het hostel meteen douchen en weer proberen wat fris te worden, meteen proberen te slapen want ondertussen was het 10 uur savonds austraslische tijd, meteen in slaap gevallen want in het vliegtuig heb ik weining kunnen slapen, alleen werd om 4 uur snachts wakker, en viel om 6 uur weer in slaap, meteen de eerste dag verslapen want moest om half 11 bij het informatie kantoor zijn waar ik nu ook ben, en saraa het finse meisje maakte mij om 10 uur wakker, na het zoeken in het grote sydney naar het kantoor wat mij verder voorziet van informatie, na een heleboel informatie ga ik nu terug naar het hostel om nog wat bij te slapen en dan vanavond sydney maar is even onveilig maken, ik zal in het hostel blijven tot vrijdag pak dan de trein naar tamworth waar mijn jackaroo curusus zal beginnen aanstaande maandag, na een week zal ik terug keren naar sydney om vervolgens fam jager te gaan bellen of die mischien onderdak voor mij hebben tot 5 september, want dan pak ik de vlucht naar adelaide om daar aangekomen calvin te bellen die hopelijk werk voor mij heeft. maar ik moet nu stoppen met internetten omdat mijn internet tijd op is, ik hou jullie op de hoogte

groeten piet

  • 24 Augustus 2011 - 06:24

    Ger Van Den Brink:

    Hey Stephan,
    Wat leuk dat we een berichtje krijgen van je.
    Ik ben het nu aan het printen, zodat de collega's het kunnen lezen.
    Goed om te horen dat je veilig bent aan gekomen.
    Veel plezier en maak er wat van...
    Groeten, Ger.

  • 24 Augustus 2011 - 06:33

    Bé En Willie:

    Hoi Piet

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen in Sidney.
    We hadden al gehoord dat de vliegreis niet alles was en het eten niet echt lekker, maar ja je moet er wat voor over hebben.
    Maak Sidney maar even onveilig (gaat je niet lukken!!!)
    Veel plezier ook bij de Jackaroo cursus.
    We blijven je volgen

    Groetjes van ons

  • 24 Augustus 2011 - 07:42

    Kimm:

    Hey Piet,

    Leuk te lezen dat het allemaal goed gegaan is, jammer dat ik er niet bij kon zijn.
    Verslapen......dat ken ik niet van je :-)
    Geniet ervan en wij horen wel weer.

    gr. Kimm.

  • 24 Augustus 2011 - 14:53

    Oma En Wijtze:

    Lieve Stephan,

    Bericht gelezen en blij, dat je veilig op je plek bent aangekomen. Prettig, dat je bovendien nog hulp hebt. Jij hebt het ons bij het afscheid op Schiphol gemakkelijk gemaakt. Van je moeder gehoord, dat je vandaag samen met Sarah een park in Sydney ging bekijken.
    Stephan tot de volgende krabbel. Veel plezier en lieve groetjes van,

    Oma en Wijtze

  • 24 Augustus 2011 - 15:50

    Koopsies Oet De Punt:

    Leuk je berichtjes te lezen,blijven we toch een beetje op de hoogte van je doen en laten.
    Nog veel succes en maak er wat van.
    Groetjes.

  • 24 Augustus 2011 - 17:29

    Martje:

    blij dat je goed bent aangekomen maarreh sydney onveilig maken?????, dat lukt je op punt nog niet eens hahahaha, veel plezier verder
    groetjes oet punt ook van harrie en marko

  • 24 Augustus 2011 - 20:24

    Annemiek:

    Yiiiihaaa eindelijk aangekomen op je plek van bestemming!
    Ik heb filmpje gezien van die jackaroo cursus! Leuk zo'n brandmerk ;)
    Heel veel plezier eerst en dan horen we wel weer van je! :D
    Liefss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Backpacken met Activity International

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2012

van australia naar nieuw zeeland

12 November 2011

verdwaald, rugpijn, jacht

20 September 2011

no worries !

03 September 2011

leconfield, op naar adelaide

28 Augustus 2011

treinreis en syndey
Stephan

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 32609

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2011 - 30 November -0001

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: